چند نمونه کپشن تبلیغاتی اینستاگرام برای کسب و کارهای مختلف

کپشن تبلیغاتی چیست؟

در اینستاگرام، تاکید اصلی محتوا روی عکس‌ها و ویدئوهایی است که کاربران منتشر می‌کنند. با این حال، این تنها محتوایی نیست که باقی مخاطبان قرار است از شما ببینند. در بخش Caption یا توضیحات، می‌توانید با نوشتن، اطلاعات بیشتری را به بینندگان پست منتقل کنید. نوشتن این بخش، اصول خاص خود را دارد و نمی‌تواند بدون ریزبینی نوشته شود. کپشن‌هایی که برای تبلیغ نوشته می‌شوند، شامل اطلاعات و جملاتی هستند که خوانندگان را به خرید یک محصول یا دنبال کردن یک صفحه ترغیب می‌کنند.

کپشن تبلیغاتی چیست؟

این کپشن‌ها، عموما باید کوتاه، صریح و صادقانه باشند تا تعداد بیشتری از مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند. کپشن‌هایی که برای تبلیغات نوشته می‌شوند، لحن متفاوتی با نوشته‌های معمولی دارند. با این حال، ادبیات نوشتار تبلیغاتی برای هر کسب و کاری متفاوت است. در نهایت، مهم‌ترین هدف از نوشتن چنین کپشن‌هایی، فروش بیشتر محصول یا خدمات موردنظر است؛ پس باید جذب مخاطب بیشتر را در کپشن‌نویسی هدف قرار دهید.

ضرورت استفاده از تبلیغ در کپشن‌ها

چرا باید از تبلیغات در کپشن استفاده کنید؟ شما یک صفحه فعال فروش لباس دارید که مخاطبان زیادی دارد و روزانه، nتومان هم فروش دارید؛ دیگر چه نیازی به تبلیغ هست؟ اصلا اگر بخواهید تبلیغی هم انجام دهید، چرا باید از کپشن‌نویسی برای این کار استفاده کنید؟ چرا نمی‌شود از محتوای تصویری و ویدئویی به تنهایی برای معرفی محصول یا کسب و کار خود استفاده کنید؟

اهمیت نوشتن کپشن تبلیغی

جواب این است که دنیای بازاریابی، هیچ انتهایی ندارد! نباید خودتان را به فروش تعدادی خاص محدود کنید؛ در صورت انجام این کار، رکود در انتظار شماست. همچنین بهتر است بدانید که در بسیاری از موارد، ممکن است تصاویر یا ویدئوها به حد کافی گویا نباشند؛ در این شرایط لازم است توضیحاتی را در کپشن به مخاطبان ارائه دهید. همچنین، گاهی برخی محتواهای تصویری به دلیل کندی سرعت اینترنت یا سنگین بودن حجم فایل، کمی دیر نمایش داده می‌شوند. در این شرایط لازم است که با نوشتن کپشن خوب و جذاب، مخاطب را تا بارگذاری کامل محتوای تصویری روی پست خود نگه دارید.

چگونه بهترین کپشن تبلیغاتی را بنویسیم؟

معنای واژه بهترین، به خیلی چیزها بستگی دارد. بهترین برای هر موقعیتی، متفاوت است. بهترین کپشن برای معرفی یک لباس، باید کوتاه و صریح باشد اما برای معرفی یک کتاب، می‌تواند طولانی و شامل بخشی از متن آن کتاب باشد. بنابراین باید در ابتدا هدف خود را از نوشتن کپشن تبلیغاتی مشخص کنید تا بتوانید متن موثرتری بنویسید. به عنوان مثال در پستی که هدف آن جذب مخاطب است، بیشتر باید درباره مزایای محصول و خدمات خود نسبت به رقبا صحبت کنید اما در پست معرفی محصول، باید جزییات دقیق شامل قیمت و موارد دیگر را هم ذکر کنید.

نکات طلایی نوشتن کپشن تبلیغاتی

برای اینکه متنی بنویسید که روی مخاطبان بیشترین تاثیر ممکن را داشته باشد، باید نکاتی را در نظر داشته باشید. کپشن تبلیغاتی، با هدف جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری نوشته می‌شود، بنابراین باید با نهایت دقت نوشته شود.

برای داشتن یک کپشن عالی و موثر، حتما نکات زیر را حین نوشتن در نظر داشته باشید:

شروع خوب

کپشن اینستاگرام، بدون کلیک کاربر، به صورت کامل نمایش داده نمی‌شود. به همین جهت باید در نوشتن جمله ابتدایی بسیار دقت کنید. سعی کنید جمله آغازین شما کوتاه و گویا باشد تا مخاطب به باز کردن کپشن و خواندن ادامه متن ترغیب شود. به عنوان مثال می‌توانید از جملات کنجکاوکننده استفاده کنید؛ مثلا جمله «تو خونه اره برقی داری؟» برای تبلیغ خدمات باغبانی می‌تواند جذاب باشد؛ زیرا در ادامه می‌توانید به مخاطب بگویید که نیازی به خرید این محصول ندارد و می‌تواند با شما تماس بگیرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، خدمات باغبانی او را انجام دهید.

شروع خوب در کپشن تبلیغاتی

شروع خوب در کپشن تبلیغاتی

توجه به طول متن و تاثیر آن

در تبلیغات متنی، تا جایی که می‌توانید از زیاده گویی و شاخ و برگ دادن بی‌مورد به حرف‌هایتان بپرهیزید. هدف شما از نوشتن تبلیغات، این است که مخاطبان را جذب کرده و آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید. این هدف، با خواندن کامل متن تبلیغات و انجام اقدام مورد نظر شما (مثلا فالو کردن صفحه) میسر می‌شود؛ بنابراین به هیچ وجه نباید با پرحرفی، خواننده را خسته کنید، مگر آن‌که متنتان واقعا جذاب باشد یا تبلیغات شما، به متن طولانی نیاز داشته باشد.

رعایت ادبیات تبلیغاتی در نوشتن کپشن

توجه داشته باشید که ادبیات کپشن تبلیغاتی نباید با سایر نوشته‌های صفحه شما مغایرت داشته باشد. به این معنا که اگر لحنی صمیمانه و دوستانه دارید، باید تا انتها آن را حفظ کنید. در عوض، اگر لحن شما رسمی و جدی است، متن تبلیغ شما هم باید به همین صورت باشد. از سویی، در صورتی که اغلب کپشن‌های شما کوتاه هستند، از نوشتن کپشن طولانی برای تبلیغات خودداری کنید؛ زیرا مخاطبان شما به نوشته‌های کوتاه عادت دارند و ممکن است متن‌های طولانی را نخوانند و از آن‌ها به سرعت عبور کنند.

نمونه کپشن تبلیغاتی طولانی

نمونه کپشن تبلیغاتی طولانی

ستفاده از تگ‌های مرتبط در کپشن تبلیغاتی

یکی از اهداف مهم انتشار پست‌های تبلیغاتی، این است که این پست‌ها وارد صفحه جستجوی اینستاگرام شوند و بتوانند تعداد مخاطبان بیشتری جذب کنند. استفاده از هشتگ‌های مرتبط با موضوع کپشن، می‌تواند به این موضوع کمک کند. مثلا اگر در زمینه عکاسی فعالیت می‌کنید، بهتر است از هشتگ‌هایی مثل #عکاسی-عروسی، #عکاسی-کودک و هر کلیدواژه پرطرفدار دیگری که به کارتان مربوط می‌شود استفاده کنید. به هیچ وجه از هشتگ‌های ترند که به فعالیت شما مربوط نمی‌شوند، استفاده نکنید. به عنوان مثال اگر یک کپشن تبلیغاتی برای فروش کفش نوشته‌اید، نباید از هشتگ‌هایی مانند #کیک-اسفنجی استفاده کنید! این هشتگ، هر قدر هم که پرمخاطب و ترند باشد، به موضوع شما ربطی ندارد و جذب مخاطب پایینی خواهد داشت.

دعوت مخاطبان به انجام عملی خاص

بهتر است در کپشن تبلیغاتی از Call to action استفاده کنید. از مخاطبان بخواهید عملی خاص را انجام دهند. مثلا صفحه را دنبال کنند، لایک کنند، پیج را ببینند، دیگران را منشن کنند، پست را برای دوستان خود ارسال کنند و… . این کارها باعث جذب مخاطب بیشتر خواهد شد و اثربخشی کپشن تبلیغاتی را بالاتر خواهد برد.

پیج را در کپشن تبلیغ منشن کنید

نحوه منشن گذاری در کپشن تبلیغاتی

نحوه منشن گذاری در کپشن تبلیغاتی

حتما آدرس صفحه را در کپشن بنویسید؛ حتی برای اینکه آدرس بهتر به چشم بخورد، می‌توانید آن را چندبار پشت سر هم تکرار کنید. همچنین می‌توانید منشن کردن را در قسمت‌های مختلف متن انجام دهید. مثلا در ابتدا و انتها، منشن کنید و در میانه، متن کپشن را بنویسید. به دلیل اینکه منشن‌ها خاصیت لینک مستقیم به صفحه را دارند، میزان بازدید را به طور شگفت‌انگیزی بالا خواهند برد.

افزایش تعامل با پرسیدن سوال

سعی کنید با پرسش سوال، مخاطبان خود را درگیر کنید. مثلا اگر می‌خواهید یک صفحه فروش اکسسوری معرفی کنید، بپرسید :«به نظر شما با یه کادوی کوچیک هم میشه خوشحال شد؟» چنین سوالاتی مخاطب را درگیر می‌کند و او را به فکر فرو می‌برد. بازخورد به سوالاتی که در ابتدای کپشن پرسیده می‌شود، بیشتر است؛ بنابراین سعی کنید از این قسمت برای جملات جذاب و سوالات استفاده کنید.

نمونه کپشن تبلیغاتی موفق

کپشن‌هایی که پیج‌های مختلف برای تبلیغات می‌نویسند، ادبیات و لحن متفاوتی دارند. این متن‌ها به تناسب محصول، خدمات و فعالیتی که صفحه موردنظر انجام می‌دهد، می‌توانند متفاوت باشند. برخی افراد فکر می‌کنند که چون اینستاگرام، پلتفرمی مبتنی بر عکس و ویدئو است، متن‌ها در آن تاثیر چندانی ندارند؛ اما این طرز فکر بسیار اشتباه است. واژه‌ها می‌توانند تصاویر را روشن‌تر و شفاف‌تر به مخاطب عرضه کنند و او را سریع‌تر جذب نمایند. در ادامه، ۲۰ نوع کپشن تبلیغاتی مختلف برای کسب و کارهای اینستاگرامی را آورده‌ایم تا از آن‌ها ایده بگیرید.

 

کپشن تبلیغاتی پیج لباس و کفش

فروش پوشاک به صورت آنلاین، یکی از پرطرفدارترین کسب و کارهای اینترنتی است. در این سیستم، شما می‌توانید انواع لباس و کفش اعم از مجلسی، اسپورت، رسمی، روزمره و… را به راحتی به بازار هدف عرضه کنید. با این حال باید توجه داشته باشید که رقابت در این عرصه بسیار تنگاتنگ و سخت است، زیرا افراد زیادی در حیطه فروش پوشاک فعالیت دارند. استفاده از کپشن تبلیغاتی موثر، می‌تواند در جذب مشتری به شما کمک کند. برای تبلیغ‌نویسی جهت فروش کفش و لباس، می‌توانید از متن‌های زیر استفاده کنید:

  • جنس رو ببین، بعد پرداخت کن!: یکی از بزرگترین موانعی که برای خرید محصولاتی مانند کفش و لباس وجود دارد، این است که خریداران از جنس، سایز و رنگ محصول مطمئن نیستند. اگر واقعا اجناس باکیفیتی ارائه می‌کنید، می‌توانید از پرداخت درب منزل برای شهرهای نزدیک استفاده کنید. این پیام، اعتماد بیشتری جلب می‌کند.
  • ارسال رایگان با خرید بالای nتومان: یکی از وسوسه برانگیزترین پیام‌های تبلیغاتی برای کاربران، ارسال رایگان و حذف هزینه پست است. با نوشتن این جمله در ابتدای کپشن تبلیغاتی در پیج فروش لباس یا کفش، می‌توانید فروش بیشتری را تجربه کنید.

کپشن تبلیغاتی پیج لباس و کفش

لوازم آرایشی و بهداشتی

آنلاین‌شاپ‌های زیادی در زمینه فروش لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوستی فعالیت می‌کنند. با وجود اینکه فروش محصولات این چنینی، همیشه بالاست، اما رعایت نکردن اصول تبلیغاتی می‌تواند باعث کاهش فروش و راکد ماندن تعداد مخاطبان شما شود. برای جلوگیری از این اتفاقات، می‌توانید از کپشن‌های زیر برای پست‌های تبلیغ در اینگونه پیج‌ها استفاده کنید:

  • استفاده از هشتگ‌های خاص: جوش صورت، لک صورت، جای جوش، منافذ باز و کلمات کلیدی این چنینی، بیشترین موارد جستجو برای یافتن محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب هستند. در این راستا، بهتر است هشتگ‌های پرطرفدار محصولی که تبلیغ می‌کنید را پیدا کرده و آن‌ها را در کپشن خود استفاده کنید.
  • در عرض یک ماه پوستتو شاداب کن: مشتریان محصولات مراقبت پوستی، دنبال نتیجه‌گیری سریع هستند. بهتر است در ابتدای کپشن یا در خلال توضیحات محصول، درباره سرعت اثربخشی روی شادابی، لطافت و رفع نواقص پوستی نکاتی را بیان کنید تا مخاطب بیشتر برای خرید ترغیب شود.

کپشن برای تبلیغ لوازم آرایشی

فروش کتاب با کپشن درست

اگر شما هم از آن دسته‌ای هستید که دوست دارید کسب و کارتان با فرهنگ و ادب پیش برود، احتمالا به فروش آنلاین کتاب فکر کرده باشید. اگر پیجی دارید که در آن کتاب‌های مختلف می‎‌فروشید، باید توجه داشته باشید که فروش چنین محصولاتی از فروش لباس، کفش و لوازم آرایشی بسیار سخت‌تر است. کتاب را نمی‌توان از جلد آن قضاوت کرد! بنابراین برای فروش بهتر، باید توضیحات کافی را ارائه دهید. هرچه بهتر کتاب‌ها را معرفی کنید، مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد. برای کپشن‌نویسی درست در این صفحات، از نکات زیر استفاده کنید:

  • خلاصه کتاب را در کپشن بیاورید: یکی از نقاط تمایز نوشتن پست تبلیغاتی اینستاگرام برای فروش کتاب، این است که طولانی شدن کپشن ایرادی ندارد. سعی کنید یکی از بهترین و جذاب‌ترین بخش‌های کتاب که موضوع آن را نشان دهد را انتخاب کنید و در کپشن بیاورید. این بخش بهتر است از قسمت‌های ابتدایی یا میانی باشد و به صورت ناقص نوشته شود تا کنجکاوی خواننده را برانگیزد.
  • نسخه اصلی: یکی از نکاتی که می‌تواند برای خریداران کتاب جذاب باشد، این است که نسخه ترجمه اصلی و کامل به دستشان برسد. ذکر کردن این نکته در ابتدای کپشن‌های تبلیغاتی برای فروش کتاب، می‌تواند روی تصمیم مشتریان برای خرید اثر بگذارد. مثلا «نسخه اصلی کتاب کافکا در کرانه»

تبلیغات فروشگاه آنلاین کتاب در کپشن

کپشن تبلیغاتی برای لوازم التحریر

نوشت افزار و لوازم تحریر، از جمله کالاهای پرفروش هستند که گستره مخاطبان آن‌ها بسیار بزرگ است. این لوازم می‌توانند از کودکان گرفته تا ادارات و شرکت‌ها را به عنوان بازار هدف در نظر داشته باشند. به همین علت، تبلیغاتی که برای پیج‌های فروش این نوع کالاها انجام می‌شود، تنوع بسیار زیادی دارد. فروش انواع مداد و خودکار، لوازم نقاشی، دفتر و گاهی کتاب در این فروشگاه‌ها مرسوم است. برای انجام تبلیغات جهت افزایش فروش این پیج‌ها می‌توانید از ایده‌های زیر استفاده کنید:

  • پست جایزه دار: «با خرید بالای ۲۰۰ تومان، یک دفتر یادداشت کاری هدیه بگیرید!» یا «با ثبت خرید دهم از فروشگاه ما، تخفیف ۲۰ درصدی بگیرید» جملات این چنینی، کاربران را ترغیب می‌کند که از شما بیشتر خرید کنند. این کار می‌تواند به صورت دوره‌ای انجام شود تا باعث ضرر و زیان نشود. همچنین می‌توانید از مخاطبان خود را تشویق کنید که در ازای دعوت دوستانشان به پیج شما، هدیه بگیرند.
  • مثل پیکاسو نقاشی کن! : هنرمندان، از طرفداران پر و پا قرص فروشگاه‌های آنلاین لوازم تحریر هستند. سعی کنید از نام هنرمندان، آثار هنری و سبک‌های هنری در کپشن معرفی محصولات استفاده کنید. با این کار، مخاطبان بیشتر مشتاق خرید محصول یا دنبال کردن صفحه شما خواهند شد.

فروش آنلاین لوازم تحریر با تبلیغات درست

فروش لوازم خانگی با نوشتن کپشن خوب

شاید یکی از دشوارترین کسب و کارهای آنلاین، فروش لوازم خانگی به صورت اینترنتی باشد. مخاطبان به سختی به چنین صفحاتی اعتماد می‌کنند، زیرا قیمت این کالاها سنگین است و کیفیت و طول عمر آن‌ها، اهمیت بسیار زیادی دارد. نوشتن کپشن تبلیغاتی برای این پیج‌ها باید در راستای جلب اعتماد و ترغیب برای خرید باشد. در این راستا می‌توانید از ایده‌های زیر استفاده کنید:

  • با متخصصان ما در تماس باشید! : حتما در کپشن، یک راه ارتباطی در دسترس به مخاطبان ارائه دهید تا بتوانند با شما در تماس باشند. اگر امکان تماس تلفنی داشته باشید که چه بهتر، در غیر این صورت می‌توانید از فضای Whatsapp business استفاده کنید. مخاطبان با مشاهده راه‌های تماس معتبر، راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند و احتمال اینکه شما را به دیگران هم معرفی کنند، وجود خواهد داشت.
  • از اطلاعات خود محصول استفاده کنید: یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مخاطب به این صفحات، این است که محصول را به درستی معرفی کنید و نقاط ضعف و قوت آن را برشمرید. سعی کنید در یک کپشن کوتاه و منظم، به صورت مختصر تمام ویژگی‌های کالای موردنظر را ذکر کنید. حتی در صورتی که در محتوای تصویری پست، محصول را معرفی کرده‌اید، بازهم روی کپشن نویسی وقت بگذارید.

کپشن تبلیغاتی برای فروش لوازم خانگی

تبلیغات کالای دیجیتال در کپشن

کالاهای دیجیتال مانند موبایل، لپتاپ و تبلت، باید توسط افراد معتبر به فروش برسند؛ علاوه بر قیمت بالای این محصولات، مواردی مانند حریم خصوصی و امنیت، باعث می‌شود که مشتریان با وسواس خاصی برای خرید این محصولات اقدام کنند. خرید آنلاین کالای دیجیتال، همواره چالش برانگیز و حساس است؛ به همین دلیل با نوشتن نکات زیر در کپشن تبلیغاتی خود، می‌توانید در این بازار بیشتر بدرخشید:

  • یک هفته فرصت امتحان داری! : به مشتریان خود یک هفته (یا کمتر) مهلت تست بدهید تا در صورت نیاز، کالا را مرجوع کنند یا از شما بخواهند ایرادات احتمالی را برطرف کنید. ذکر کردن این نکته در کپشن، احتمال خرید را تا حد زیادی بالا می‌برد، زیرا فرد دیگر بابت قطعات، سلامت دستگاه و سایر موارد این چنینی نگرانی نخواهد داشت.
  • مستقیم از اپل خرید کن! : اگر می‌خواهید اصل بودن کالاهای خود را به رخ بکشید، حتما از چنین شعارهای اغراق آمیزی استفاده کنید. در ادامه، به اصل بودن محصول، پلمپ بودن جعبه و ضمانت کیفیت و سلامت کالا اشاره کنید تا مخاطب منظورتان را از جمله نخست متوجه شود. همچنین از ذکر مشخصات کالاهای دیجیتال به صورت جزیی هم غافل نشوید.

کپشن تبلیغاتی فروشگاه کالای دیجیتال

کپشن برای فروش محصولات کودک

کودکان، بازار هدفی پر سود برای فروش انواع محصولات هستند؛ با این حال شما کالاهای مربوط به کودکان را مستقیم به خود آن‌ها عرضه نمی‌کنید. اگرچه این روزها پای کودکان هم به فضای مجازی باز شده است، اما خریدها همچنان توسط بزرگسالان انجام می‌شود. اگر محصولاتی مانند سیسمونی، اسباب بازی یا دیگر لوازم مربوط به کودکان را می‌فروشید، باید بیشتر نظر پدر و مادرها را جلب کنید. برای این کار، می‌توانید از روش‌های زیر بهره ببرید:

  • می‌دونی اسباب‌بازی مورد علاقه ادیسون چی بوده؟ : والدین همیشه دوست دارند فرزندی نابغه و خاص تربیت کنند. وقتی دارید محصولات کودک می‌فروشید، باید حتما این نکته را در نظر داشته باشید. سعی کنید با جملات جذاب شروع کنید و سپس مسیر را به سمت محصول خود تغییر دهید؛ مثلا :«می‌دونی اسباب‌بازی مورد علاقه ادیسون چی بوده؟ منم نمیدونم! اما با این بازی‌های فکری میتونی یه نابغه جدید به دنیا معرفی کنی!»
  • قله‌های آرامشو با فرزندت فتح کن! : بزرگ‌ترین دغدغه هر پدر و مادر دلسوزی، این است که فرزندش در فضایی آرام و بدون تنش رشد کند. این جمله، حس امنیت را القا خواهد کرد. از عبارات این چنینی می‌توانید برای فروش کالای خواب، پوشک، لوازم موسیقی و موارد این چنینی استفاده کنید. به طور کلی، سعی کنید والدین را هدف قرار دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

فروش لوازم کودک در اینستاگرام

تبلیغات در کپشن برای فروش آنلاین صنایع دستی

کالاهایی مانند فرش دست‌باف، صنایع دستی، انواع تزیینات و مانند این‌ها، بازار هدف محدود اما پر سودی دارند. در این نوع فعالیت‌ها، کیفیت، ظرافت و دقت در تولید بسیار مهم است و به همین دلیل، اغلب خریداران حاضر نیستند محصول را به صورت اینترنتی خریداری کنند. با این حال، بازار آنلاین بسیار گسترده‌تر از بازار حضوری است و در صورت جلب اعتماد، می‌تواند اثربخش‌تر باشد. برای نوشتن کپشن تبلیغاتی در این پیج‌ها، به موارد زیر دقت کنید:

  • اگه به دکورت نیومد، مرجوعش کن! : خواه ناخواه، برای کالاهای گران قیمت، باید گزینه پرداخت در محل را پیش روی مشتری قرار دهید. این کالاها باید از نظر سلامت و کیفیت بررسی شوند تا مشتریان به شما اعتماد کنند. پس از جلب اعتماد اولیه و رشد کسب و کار، می‌توانید با پرداخت آنلاین هم فعالیت کنید. با گفتن جمله بالا در کپشن تبلیغاتی، می‌توانید خیال مخاطب را از خرید انجام شده راحت کنید. در ۹۰ درصد مواقع، کالا مرجوع نخواهد شد، خصوصا اگر کیفیت را اصل کار خود قرار دهید.
  • بساط خونتو جور کن! : دکوراسیون، حیطه‌ای گسترده و به هم پیوسته است. یک گلدان می‌خرید، فردا باید برایش میز بخرید، آن میز باعث می‌شود رنگ دیوار را عوض کنید، پرده‌ها را تغییر دهید، فرش نو بخرید و…! از این ویژگی مخاطبان برای فروش محصول استفاده کنید. مثلا برای فروش مبلمان بنویسید:«وقتشه دکور خونتو مدرن کنی!». این موارد، نیاز ذهنی ایجاد می‌کنند و مخاطب حتی اگر به سرعت وارد فاز خرید هم نشود، لااقل از صفحه شما بازدید خواهد کرد.

کپشن تبلیغاتی برای پیج صنایع دستی

متن کپشن تبلیغاتی اینستاگرام را در کجا منتشر کنیم؟

سوال نهایی برای بهره‌مندی از کپشن‌های تبلیغاتی، این است که این متن‌ها باید کجا منتشر شوند؟ در صفحه خودمان یا دیگران؟ باید بگوییم که تبلیغات، می‌تواند از صفحه خود شما آغاز شود و در پیج‌های دیگر گسترش پیدا کند. اصول گفته شده، می‌توانند در کپشن پست‌هایی که خودتان منتشر می‌کنید هم استفاده شوند. در واقع تا زمانی که نتوانید در صفحه خودتان فعالیت موثری داشته باشید، هیچ تبلیغی به شما کمک نخواهد کرد. به علاوه، بهتر است در صورت سفارش تبلیغ به صفحات دیگر، حتما پست، سناریو و کپشن را خودتان آماده کنید، اینگونه بهتر می‌توانید ادبیات صفحه خود را به دیگران معرفی کرده و مخاطب مرتبط جذب کنید.

سخن پایانی

اینستاگرام، یکی از بهترین بسترهای آنلاین برای فروش محصول و خدمات است. این پلتفرم، فروشندگان و خریداران را به راحتی به هم متصل می‌کند تا بتوانند تجارتی آسان‌تر را تجربه کنند. کپشن تبلیغاتی، یکی از ابزارهای مهم اینستاگرام برای رشد صفحات کسب و کار و جذب مخاطبان است. در این مقاله، درباره اهمیت این نوع کپشن صحبت کردیم. همچنین اصول نوشتن کپشن درست برای تبلیغ را بیان کردیم و در نهایت، با نمونه‌هایی آن را ملموس‌تر ساختیم. امیدواریم با خواندن این متن، بتوانید جذب مشتری بهتری داشته باشید و تجارتی پر سود را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیام در واتساپ
مشاوره رایگان
سلام سمیرا رویانی هستم، جهت دریافت مشاوره رایگان و ارتباط مستقیم با من میتوانید در واتس اپ پیام ارسال نمایید.