روش های کسب درآمد از اینستاگرام (کامل و رایگان)

واقعا کسب درآمد از اینستاگرام وجود داره؟

این سوالیست که افراد مبتدی می پرسند، آیا واقعا واقعا میشه از اینستاگرام کسب درآمد کرد؟ آیا کسب درآمد از اینستاگرام حقیقت داره؟ کسب درآمد از اینستاگرام دروغه؟

خب جواب کاملا واضح است که کسب درآمد از اینستاگرام کاملا حقیقی و اثبات شده میباشد. اگر مبتدی هستید شاید تعجب کنید، ولی خب به مرور زمان و با مطالعه بیشتر خودتون متوجه می شوید

بهترین ها از اینستاگرام ماهی چندتومان در میاورند؟

کسب درآمد از اینستاگرام

این هم کنجکاوانه ترین سوالیه از طرف افرادی که هنوز آغاز نکردن و دوست دارند بدونن واقعا سقف درآمد از اینستاگرام چقدره، خیلی ساده عرض کنم خدمتونه، حداقلش این است اگر پیج اینستاگرامتون یک میلیون دنبال کننده داشته باشه و روزی یک پست بزارید، روزانه ۱ تا ۱۰ میلیون درآمد دارید !

عجله نکنید و شگفت زده نشوید ! چون واقعا کسب درآمد از اینترنت ساده نیست، بعدا راجب این هم مقاله مینویسم.

برای اینکه بتوانید درآمد میلیونی از اینستاگرام داشته باشید به خلاقیت، تلاش، زحمت و وقت گذاشتن نیاز دارید، اگر بتوانید پول هم صرف کنید کارتون سریع تر رونق میگیره.

همکاری در فروش اینستاگرام

احتمالاً شما هم حین چرخیدن در اینستاگرام بلاگرها و اینفلوئنسرهای مختلف و زیادی را دیده‌اید و به این فکر کرده اید: من که نمی‌توانم بلاگر یا اینفلوئنسر موفقی باشم یا اینکه علاقه‌ایی به این کار ندارم، پس چگونه میتوانم از اینستاگرام درآمدزایی داشته باشم؟
اینستاگرام تنها محلی برای آپلود عکس‌های زیبا که گاهی مفید هم نخواهند بود، نیست. هر فردی در هر سطح مالی امروزه می‌تواند از اینستاگرام کسب درآمد کند. به عنوان مثال دانشجویان، زنان خانه‌دار، افراد بدون سرمایه، کارمندان یا حتی سرمایه داران می‌توانند برای خود و یا کسب و کارشان پیج بزنند و با انتخاب یک حوزه مناسب که افراد بیشتری در آن خواهان محصول هستند، شروع به فعالیت کنند.
این شبکه شامل یک میلیارد کاربر فعال است که شما به آنها دسترسی دارید و حالا یک پیج دارید یا محصول و اطلاعاتی برای ارائه که حتی این محصول یا اطلاعات برای شما می‌تواند نباشد و شما فقط مسئول ارائه و فروش آن باشید. اینگونه نگاه کنید که شما وارد جایی شده‌اید که یک میلیارد مشتری در آن است و محصولی و اطلاعاتی برای ارائه دارید؛ پس خیلی راحت و با تلاش در مسیر درست، می‌توانید مشتری بسیاری برای خود یا دیگری برای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه جذب کنید.
همکاری در فروش را اینگونه توضیح دهیم که شما بلاگر یا اینفلوئنسر نیستید؛ از طرفی محصول و حرفه خاصی هم برای ارائه ندارید، اما اطلاعات و دانش فوق‌العاده ای در زمینه فروش دارید. ما به شما می‌گوییم که چگونه از این توانایی فوق‌العاده در این موقعیت خوب برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید.
امروزه شما می‌توانید با مشاغل مختلف گفتمان داشته باشید و از طریق مشارکت در فروش، به درآمد برسید. به دنبال افرادی بروید که کسب و کار خود را آنلاین نکرده‌اند و اعتقادی به این نوع کسب و کارها ندارند این یعنی یک فرصت بسیار فوق‌العاده برای کسانی که بدون سرمایه هستند.
همکاری در فروش اینستاگرام برای افرادی که سرمایه برای راه اندازی کسب و کار ندارند، بسیار مفید است و امروزه که بسیاری از کسب و کارها اینترنتی شده‌است، کسب درآمد از اینستاگرام برای افرادی که دانش فروش خوبی دارند برای افزایش فروش در اینستاگرام، بسیار راحت است. در صورتی که در این خصوص نیاز به اطلاعات بیشتری دارید یا علاقه مندید که افیلیت مارکتر شوید و از این طریق درآمدزایی کنید، حتما به سایت دایان افیلیت مراجعه کنید و در سایت ثبت نام کنید. در سایت یکسری سوالات شخصی از شما پرسیده می شود که بعد از پر کردن آن ها عضو رسمی پنل کاربری دایان افیلیت خواهید شد.
به این نکته نیز توجه کنید که همکاری در فروش دایان شاپ درواقع به این معناست که با عضویت در پنل کاربری دایان افیلیت می توانید در همکاری در فروش محصولات دایان شاپ شرکت کنید.

گرفتن تبلیغات

یکی دیگر از روش‌های اینستاگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بدون سرمایه اولیه، تبلیغات است. به این شکل که شما پست و استوری شرکت‌ها و برندها را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و خدمات یا محصولات آن تبلیغ می‌کنید.
اینفلوئنسرها یا افراد تأثیر گذار از تبلیغات در اینستاگرام درآمد خوبی بدست می‌آورند. قانون این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام اینگونه است که در واقع میزان درآمد شما در روش تبلیغات، بر اساس مدت زمان انتشار پست و یا میزان بازدید پست یا استوری محاسبه میشود. اما این نکته را نباید فراموش کرد که برای کسب درآمد میلیونی از تبلیغات در اینستاگرام باید با مهارت‌های بازاریابی و مهارت‌های لازم برای رشد یک پیج اینستاگرامی آشنایی کامل داشت.

تولید محتوا؛ شیوه محبوب و پولساز

اگر شما برای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه به مهارت‌ها و ابزار مورد نیاز برای طراحی و تولید محتوا مسلط باشید، چندین گام از سایر افراد جلو خواهید بود؛ زیرا تولید محتوا در اینستاگرام به صورت حرفه‌ای نیازمند کسب مهارت‌هایی در رابطه با طراحی می‌باشد. به همین دلیل طراحان گرافیک و تولید محتوا می‌توانند درآمد بسیار خوبی از این طریق کسب کنند. طراحان گرافیک می‌توانند به سایر کسب و کارها در زمینهٔ تولید محتوا و طراحی آن کمک کنند یا آموزش‌هایی برای این افراد در پیج خود منتشر کنند.

بهترین سوال برای کوئسشن باکس را از اینجا ببینید

فروش مستقیم کالا و خدمات
با توجه به اینکه اینستاگرام یک فضای مناسب برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم است، کاربران برای کسب درآمد از اینستاگرام می‌توانند به راحتی عکس و فیلم محصول و خدمات خود را به اشتراک بگذارند. تولید محتوا در اینستاگرام بسیار مهم است؛ بنابراین تولید محتوا شما باید به شکلی باشد که برای کاربر در عین حال که جذاب است مفید نیز باشد.
بسیاری از کسب و کارها از اینستاگرام به عنوان فروشگاهی آنلاین برای فروش کالای فیزیکی یا خدمات خود استفاده می‌کنند. در صورتی که فردی یک فروشگاه کیف و کفش داشته باشد، به راحتی می‌تواند فروشگاه آنلاین خودش را نیز در اینستاگرام راه اندازی کند.
از آنجا که مردم از این پلتفرم برای پیدا کردن محصولات و خرید بیشتر استفاده می‌کنند، برای آسان کردن روند خرید، از ویژگی‌هایی مثل دکمه فروشگاه، برچسب‌های محصول و تگ‌های خرید بر روی تصاویر محصول استفاده کنید تا مخاطب با انتقال به وبسایت فروشگاهی شما، رنگ‌بندی و سایر محصولات مشابه آن را ببیند.
از مزیت استفاده از اینستاگرام برای فروش می‌توان گفت که اگر شما بخواهید یک فروشگاه را به روش سنتی راه‌اندازی کنید، دست کم به اجاره یک مغازه برای شروع فعالیت تان نیاز دارید؛ همچنین ممکن است با یک یا چند فروشنده خبره نیز نیاز داشته باشید که با مشتریان صحبت کرده و آن‌ها را متقاعد به خرید کنند.
برای نظم دهی لباس‌ها به قفسه بندی و رگال‌های زیادی احتیاج خواهید داشت که همگی هزینه بردار است. پس فروش آنلاین قبل از هر چیزی در کاهش هزینه‌ها به شما کمک می‌کند؛ بنابراین راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام، یکی از روش‌های خوب کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه است. یکی از روش های درآمدزایی از طریق فریلنسری، استفاده از اینستاگرام است.

ارائه خدمات مرتبط اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه اولیه، ارائه خدماتی است که شخص شما یا تیم‌تان در انجام آن‌ها خبره است. شما می‌توانید با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهید محتوا تولید کرده و آن را به اشتراک بگذارید و همین‌طور می‌توانید برای جذب مخاطب و مشتری‌های بیشتر نمونه کارهای خود را نیز به اشتراک بگذارید و درآمد از اینستاگرام را به این روش می‌توانید افزیش دهید. یکی از این خدمات، ادمینی شبکه های اجتماعی است.

وظایف ادمین اینستاگرام

ادمین شدن پیج هم می‌تواند یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه باشد اگر شما با وظایف ادمین اینستاگرام آشنایی داشته باشید، احتمالاً درک بهتری از این شغل خواهید داشت. برای آشنایی بیشتر با این شغل در زیر چند نمونه از وظایف ادمین را نام برده‌ایم:
تهیه عکس پروفایل متناسب با اهداف صفحه
بهینه کردن بیوگرافی متناسب با اهداف استراتژی بازاریابی در اینستاگرام
آپلود و انتشار محتوای مفید و اثربخش در قالب ویدئو و عکس
پاسخ به دایرکت‌ها، کامنت‌ها و به‌طور کلی برقراری تعامل با فالوورها برای افزایش فالوور در اینستاگرام و متقابلاً افزایش درآمد از اینستاگرام (AKW)
افزایش فالوور از طریق تسخیر اکسپلورو …
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام
برای اینکه بتوانید با کمک این شبکه اجتماعی فوق‌العاده به درآمد برسید، قبل از هر چیزی باید با بهترین ایده کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شوید و راه‌های رسیدن به درآمد از این ایده‌ها را آموزش ببینید.
بدون یادگیری آموزش‌های لازم برای درآمدزایی از طریق اینستاگرام، نمی‌توانید به درآمدی که می‌خواهید برسید. پس قبل از هر چیزی سعی کنید با انواع کسب درآمد از اینستاگرام و روش‌های آن آشنا شوید و سپس بهترین نوع آن را انتخاب کنید. تمامی این موارد را در این اموزش کسب درآمد از اینستا خواهید خواند.
به عنوان مثال سیستم همکاری در فروش یکی از راه‌های ساده کسب درآمد از طریق اینستاگرام است. برای عضویت در چنین سیستمی به هیچ سرمایه اولیه‌ای نیاز ندارید و می‌توانید تنها به کمک صفحه اینستاگرامی خود درآمدزایی کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به ویژگی‌ها، مزایا و نحوه عضویت در این سیستم، دیگر مقالات موجود در وبلاگمان را مطالعه کنید. برای آموزش این ایده کسب و کار، ما آموزش‌های لازم را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

نقشه راه درآمدزایی با اینستاگرام

با وجود همه این حرف‌ها آیا هر کسی میتواند هر چیزی به هر شکلی و به هر مخاطبی بفروشد؟ جواب مسلما منفی است. خیلی واضح است که برای کسب درآمد از اینستاگرام باید ایده خوب در کنار یک روند درست را در پیش بگیریم تا بتوانیم موفق شویم. همینطوری الکی نمیشه کاری کرد.

قراردادن نظرات مشتریان به عنوان پست

یکی از بهترین راهکارها برای اثبات اجتماعی برند خودتان، این است که نظرات مشتریان خود را در استوری و پست‌های خود منتشر کنید.
اما این کار روش‌هایی هم برای افزایش کارایی دارد. مثلا اگر فرد مشهوری از شما خرید کرده، میتوانید عکس وی را قرار دهید. یا حتی در صورت تایید مشتریان، عکس‌های آن‌ها را در کنار نظراتشان قرار دهید. این کار باعث می‌شود تا شما خیلی بیشتر مورد اعتماد و توجه قرار بگیرید.
حتی میتوانید از مشتریان خود درخواست کنید تا برای شما ویدئو بفرستند و هم چنین نظرات آن‌ها را در بخش کپشن پست‌هایتان قرار دهید.
نظرات مشتریان یکی از جالب ترین ایده‌ها برای افزایش تعامل کاربران است. همانطور که میدانید افزایش تعامل هم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای الگوریتم اینستاگرام است.

نمایش ساده محصول

شاید بعضی‌ها فکر کنند برای کسب درآمد از اینستاگرام، باید مثلا مدل، ادیتور فتوشاپ، عکاس و … استخدام کرد تا بتوان یک محصول را در اینستاگرام پست کرد. در صورتی که واقعا اینطوری نیست.
خیلی اوقات صرفا با یک تصویر ساده از محصول میتوان به شکل اعجاب انگیزی آن را به فروش رساند.
قطعا شما هم در اینستاگرام دیدید که خیلی از تبلیغات صرفا با یک موبایل بسیار ساده گرفته شده و کسی هم که عکس برداری و یا فیلم برداری کرده، تخصصی در آن نداشته ولی فروش بسیار زیادی هم ایجاد کرده است. این ایده، یکی از ساده و کم هزینه‌ترین‌های ایده کسب و کار است که میتوانید در اینستاگرام آن را پیاده سازی کنید.
این نشون میده که همیشه لازم نیست همه چی عالی باشه تا بشه یک محصول رو فروخت و نیازی به زیاد هزینه کردن هم در خیلی از مواقع واقعا نیست.

تبلیغات به صورت کالکشنی و فصلی

مطمئناً مدل کسب و کار خیلی از برندها و افراد به این گونه است که محصولات خود را به صورت کالکشنی و یا فصلی ارائه میکنند. مثلا خیلی‌ها در اینستاگرام لباس میفروشند و خب طبیعتا لباس‌ها باید متناسب با فصل باشند. می توانید از مقاله پرفروش ترین محصولات اینستاگرامی برای افزایش دانش خود در این زمینه استفاده کنید.
برای این برندها یکی از جذاب‌ترین ایده های کسب و کار در اینستاگرام این است که این افراد در پست‌ و استوری‌های خود، این فروش فصلی و کالکشنی را نمایش دهند.

ایده درآمدزایی از طریق تخفیف گذاری

یکی از مشخص‌ترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام هم که همگی میدانیم، تخفیف گذاری است.
حالا اگر بخواهید این ایده را کمی جذاب‌تر هم بکنید، میتوانید مسابقه برگزار کنید.
به طور مثال کسی که بیشترین فرد را در زیر یک پست منشن کند، به وی کد تخفیف تعلق میگیرد.
این کار بدون شک باعث افزایش تعامل و در نهایت با توجه به الگوریتم اینستاگرام، باعث رشد برندتان خواهد شد.

پیشنهاد به مشتریان بالقوه در کامنت

خیلی از افراد در کامنت‌های خود مثلا مینویسند که “خیلی خوشم اومد”، “خیلی دوسش داریم” و … و همچنین بعضی از این افراد نیز، دوستان خود را هم منشن میکنند.
در این اوقات شما میتوانید با پاسخ دادن به این افراد این مشتریان بالقوه را به بالفعل تبدیل کنید. حداقل سودی که این کار برای شما خواهد داشت، افزایش تعامل است.
همچنین میتوانید در پاسخ به این افراد، کد تخفیف نیز به آن‌ها بدهید. این کار بدون هیچ شکی باعث افزایش فروش شما خواهد شد و کاربر را بسیار وفادار می‌سازد.

استفاده از تکنیک UGC

User Generated Content یا همان محتوای تولید شده توسط کاربر، میتواند یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش اثبات اجتماعی و هم چنین افزایش تعامل با برند شما شود.
به طور مثال بنویسید که حس خود را بعد از استفاده از این محصول بیان کنید.
این طور مخاطبان شما میتوانند به راحتی برای شما در کامنت ها محتوا تولید کنند. این طوری شما میتوانید خیلی سریع تعامل خود را با مخطبان افزایش داده و همچنین میزان اعتماد به برند خود را نیز به طرز بسیار چشمگیری بهبود بخشید.

ایده استفاده از نسخه نمایشی محصول

میتوانید برای محصول خود، یک نسخه نمایشی تهیه کنید و از آن به عنوان یک محرک و قلاب استفاده کنید تا کنجکاوی مخاطب را برانگیزید و بتوانید تعامل وی را با برند خود بیشتر و بیشتر کنید.
اگر محصول خاصی دارید، میتوانید درباره نحوه استفاده و عملکرد آن ویدئو تهیه کنید. اینگونه میتوانید تاثیر بسیار خوبی بر روی مخاطبان بالقوه خود بگذارید.
علاوه بر این، تهیه ویدئو راهنما میتواند میزان رضایت افراد را در استفاده از محصولات شما نیز افزایش دهد.
افزایش رضایت مخاطب یعنی برندینگ و برندینگ یعنی همه چیز.

ایده استفاده از تبلیغات اینستاگرام

البته این ایده خیلی کم در ایران استفاده می‌شود اما خب اگر در خارج از ایران نیز بیزینس دارید، میتوانید از این قابلیت خیلی خوب استفاده کنید. چرا؟ چون یکی از مهم‌ترین بخش‌های اینستاگرام همین تبلیغات آن است.
به راحتی میتوانید به طیف وسیعی از کاربران دسترسی پیدا کنید و در زمان بسیار کمی مخاطبان و همچنین فروش خود را چند برابر کنید.
استفاده از این تبلیغات به شما کمک میکند تا دیگر نیازی به صرف مدت زمان زیاد برای افزایش مخاطبان و فروش خود نداشته باشید و در زمان بسیار کوتاهی این فرآیند را انجام دهید.

برگزاری انواع مسابقات

همانطور که میدانید و قطعا دیدید، مسابقات بسیار زیادی در اینستاگرام انجام می‌شود که خب هدف‌های متفاوتی نیز دارند. همه چی بستگی به استراتژی شما دارد. بعضی اوقات برای آگاهی از برند مسابقه میزنید، بعضی اوقات برای افزایش فالوو، فروش و …
هر کمپینی هم استراتژی خاص خودش را دارد.

تبلیغات اشتراکی

این مدل تبلیغات به این شکل است که شما و یک برند دیگر با هم تبادل میکنید. یعنی اینکه شما محصولات برند X را تبلیغ میکنید و برند X نیز محصولات شما را.
اینطوری هزینه‌های شما نیز بسیار پایین می‌آید و اگر با برندهایی کار کنید که به اصطلاح به “نیچ مارکتینگ” شما نزدیک تر باشند بدون شک بازدهی بسیار بیشتری نیز خواهید گرفت.

همکاری با اینفلوئنسرها

مگر میشود از ایدههای کسب درآمد از اینستاگرام حرف زد ولی اشاره ای به اینفلوئنسرها نداشت؟ قطعا نمیشه.
یکی از ساده‌ و متداول‌ترین راهکارها برای افزایش درآمد در اینستاگرام همکاری با اینفلوئنسر های ایرانی است.
مشخص است که هر یک از این افراد قیمت‌های خاص خود را دارند و همچنین هر مدل محتوایی قیمت خاص خود را دارد.
شما باید اینفلوئنسرهای مختلف را بررسی کنید تا در نهایت بتوانید بهترین افراد را که بیشترین تاثیر را در افزایش درآمد کسب و کار شما داشته‌اند را شناسایی کنید تا با آن‌ها بیشتر کار کنید.

ایده پیش نمایش محصولات

شما میتوانید یک پیش نمایشی از محصولات بعدی خود به نمایش بگذارید. در واقع این کار یکی از تکینک‌های بازاریابی عصبی به شمار می‌رود.
حتی یکی از ایده‌های جذاب این است که محصولات خود را پیش فروش کنید.
این گونه میتوانید از محبوبیت محصولات خود نیز یک برآوردی داشته باشید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.

تبلیغ سایت در استوری

همانطور که همه میدانیم استوری اینستاگرام فرصتی بسیار خوب برای فروش و آگاهی مخاطبان از محصولات شما است.
یکی از مزیت‌های فوق العاده استوری، میزان تعامل بالای آن است. شما میتوانید محصولات، تخفیف‌ها، کالکشن‌ها، پیش فروش‌ها و … سایت خود را در این بخش تبلیغ کنید.
با این کار به راحتی میتوانید فروش خود را افزایش داده و همچنین ترافیک سایتتان را نیز بهبود بخشید.

کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات

همان‌طور که کمی پیش اشاره کردیم، یکی از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام تبلیغات در این شبکه اجتماعی پولساز است. از آنجایی که تبلیغات بحث گسترده‌تری را شامل می‌شود، تصمیم گرفتیم به صورت جداگانه راه‌های تبلیغات در اینستاگرام را بررسی کنیم.
ساده‌ترین راه درآمدزایی از اینستاگرام با تبلیغات، پذیرش تبلیغات در اینستاگرام است. به این صورت که اگر شما صفحه پر بازدیدی داشته باشید، می‌توانید با تبلیغ دیگر صفحات، درآمد کسب کنید.
اما انواع روش‌ های تبلیغات در اینستاگرام گسترده‌تر است و اگر در یک سیستم همکاری در فروش عضو هستید، می‌توانید برای بیشتر دیده شدن پیجتان از روش تبلیغات در پیج های پر بازدید اینستاگرام استفاده کنید.
کسب درآمد برای نوجوانان از اینستاگرام با تبلیغات به روش‌های مختلفی امکان پذیر است که 3 مورد از مهم‌ترین آن‌ها عبارتنداز:
تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ
تبلیغات اسپانسری
تبلیغات بازدیدی
در ادامه به صورت مختصر به چگونگی درآمدزایی از طریق هر یک از این راه‌های تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد.

تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها در اینستاگرام افرادی هستند که به واسطه حرفه و یا فعالیتی که در این شبکه اجتماعی از خود به نمایش گذاشته‌اند، می‌توانند بر روی مخاطبان خود تاثیرگذار باشند.
تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها این روزها بسیار باب شده است و این گونه از تبلیغات معمولا بازدهی عالی نیز به دنبال دارند. اما تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در اینستاگرام انرژی و تایم زیادی می‌طلبد.
حتی اگر سعی کنید به یکی از میکرو اینفلوئنسرهای این شبکه اجتماعی تبدیل شوید، می‌توانید درآمدهای میلیونی و خوبی در ماه از طریق تبلیغات کسب کنید.

تبلیغات اسپانسری

تبلیغات اسپانسری و یا Promote که پیشنهاد خود کمپانی اینستاگرام است، یکی دیگر از روش‌های تبلیغات در این شبکه است که به صورت هدفمندتری قابل اجرا است. این شیوه تبلیغاتی امکانی است که اینستاگرام در اختیار صفحات بیزینسی قرار داده تا بتوانند به صورت مستقیم برای جامعه هدفمندتری محصولات خود را تبلیغ کنند.
اگر کالا و یا خدماتی برای فروش دارید و می‌خواهید آن‌ها را برای درصد بیشتری از مخاطبان هدفتان تبلیغ کنید و از این راه درآمدتان را دوبرابر کنید، می‌توانید از این سرویس اینستاگرام استفاده کنید.
اما مشکلی که وجود دارد این است که در حال حاضر این سرویس اینستاگرام برای کاربران ایرانی در دسترس نیست؛ از همین‌رو اگر به کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات فکر می‌کنید یا باید از دیگر روش‌های موجود استفاده کنید و یا از مجری تبلیغات اینستاگرام و سرویس‌های ایرانی که می‌توانند این کار را برایتان انجام دهند کمک بگیرید.

تبلیغات بازدیدی

این روش، یکی از رایج‌ترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات است. کمی پیش راجع‌به پذیرش تبلیغات در اینستاگرام صحبت کردیم. همچنین روش کسب درآمد از یوتیوب هم به این شکل می باشد.
همان‌طور که گفتیم اگر صفحه پر بازدیدی دارید، می‌توانید با قبول کردن تبلیغات به صورت پست و یا استوری درآمد کسب کنید؛ تبلیغ دهنده‌ها در این روش بر حسب میزان بازدید از پست و یا استوری تبلیغاتی که شما برایشان درج کرده‌اید هزینه پرداخت می‌کنند.
بنابراین هر چه بازدید از پیجتان بیشتر باشد و تعامل بالایی داشته باشید، درآمدهای خوبی از این روش کسب خواهید کرد.
حال تصور کنید که یک پیج پر بازدید ندارید و هدفتان از حضور در اینستاگرام فروش یک محصول است؛ چگونه باید از طریق این روش تبلیغاتی درآمدزایی کنید؟
ابتدا یک صفحه پر مخاطب و با فالوور بالا انتخاب کنید که مخاطبان هدفتان نزدیک به یک دیگر باشد و سپس از آن پیج اینستاگرامی بخواهید تا کسب و کارتان را تبلیغ کند.

نتیجه گیری

در این مطلب دانستیم که چگونه از اینستا کسب درآمد کنیم؛ همچنین با 6 نحوه کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شدیم. نحوه درامد از اینستا می تواند برای هر فردی متفاوت باشد. این را بدانید که نحوه درآمد از اینستاگرام تا حد زیادی به متودی که انتخاب می کنید دارد و از آن به بعد تلاش شما تعبین کننده درآمد نهایی شما خواهد بود..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیام در واتساپ
مشاوره رایگان
سلام سمیرا رویانی هستم، جهت دریافت مشاوره رایگان و ارتباط مستقیم با من میتوانید در واتس اپ پیام ارسال نمایید.